loading...
پلاس دی ال
محصولات فروشگاه
   

     
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1084 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (2)

در این پست سایت پلاس دی ال 4 آهنگ زیبا از خوانننده ی معروف آمریکایی، تیلور سویفت - Taylor Swift، را با نام های: Red , 22 , I Knew You Were و Mine در یک فایل فشرده با حجم بسیار پایین جمع آوری کرده و برای دانلود قرار داده است. همچنین بزودی متن انگلیسی این آهنگ ها هم در همین پست قرار داده می شود.

Admin بازدید : 561 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Screen Hunter یک نرم افزار قدرتمند ودقیق در زمینه ی عکس برداری از صفحه دسکتاپ است.

هم اکنون این نرم افزار را از پلاس دی ال در ادامه ی مطلب دریافت کنید.

Admin بازدید : 1040 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

 

سایت پلاس دی ال برای اولین بار در سایت های دانلود فارسی، مجموعه ای از نرم افزار ها را جداگانه با یک موضوع در یک پست قرار می دهد تا کاربران به راحتی به این نرم افزارها دسترسی پیدا کنند.  امروز و در این پست، نرم افزارهایی با موضوع ساخت امتحان و کوئیز، 12 نرم افزار کاربردی و متنوع قرار داده ایم و امیدواریم که مورد استقبال واقع شود.

Admin بازدید : 930 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (1)

 

سایت پلاس دی ال  امروز با فیلم جذاب هری پاتر و یادگاران مرگ آمده است. این فیلم یکی پرفروشترین فیلم های جهان بوده و این سایت این فیلم را به طور اختصاصی آپلود کرده و با حجم کم در اختیار شما قرار می دهد.

Admin بازدید : 680 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال سعی کرده است یکی از قشنگترین بازی های  NBA میان دو تیم قدرتمند میامی و لیکرز را  برای دانلود انتخاب کرده ، و در معرض عام برای علاقه ندان به ورزش بسکتبال قرار دهد.

Admin بازدید : 660 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

این نرم افزار قابلیت عکس برداری به صورت کاملا حرفه ای همراه با امکانات ویرایش مانند : تعیین سایز عکس در ابعاد مختلف ، ذخیره سازی عکس با فرمت های مختلف و دل خواه شما ، سازگاری با تمامی ویندوز ها از جمله 7 ، امکان ویرایش ساده عکس و ... از قابلیت های مهم و کاربردی این نرم افزار می باشد و امروز سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است.

Admin بازدید : 758 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

این نرم افزار یکی از بهترین و جدیدترین نرم افزار در این زمینه می باشد . این نرم افزار با هر بار روشن شدن کامپیوتر با یک ضرب المثل و یا یک حدیث از سراسر جهان را برای شما به نمایش در می آورد . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 1285 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (1)

بازی Gold Rush Treasure Hunt یک بازی بسیار زیبا است و شما باید در این بازی مربع های هم رنگ را حذف کنید تا در آخر 3 توپ طلایی کنار هم بیان و شما به مرحله ی بعد منتقل می شوید و همچنین با انتقال شما به مرحله ی بعد سرعت بازی هم تند و تندتر خواهد شد .

Admin بازدید : 788 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

شما هم در بسیاری از سایت ها با فرمت معروف فلش بر خورده اید و برای مشاهده ی آن ها نیاز به این نرم افزار یعنی Adobe flash player  چند سال پیش این نرم افزار توسط شرکت ماکرومدیا تولید می شده اما این چند ساله این شرکت امتیاز خود را به کمپانی Adobe فروخته است و این نرم افزار توسط این شرکت تولید می شود .

Admin بازدید : 3182 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

سایت پلاس دی ال برای اولین بار در سایت های ایرانی دست به آپلود این فیلم دیدنی و پرطرفدار کرده است . شاید خیلی از شما دنبال این فیلم بوده و خواسته اید این فیلم را دانلود کنید اما به صورت نایاب پیدا می شد . این فیلم محصول کشور آمریکا بوده و در سال 2010 تولید شده است . کیفیت این فیلم هم بسایر بالا بوده و هم اکنون به صورت رایگان می توانید در ادامه ی مطلب این فیلم + زیرنویس این فیلم را دانلود کنید .

Admin بازدید : 5302 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (2)

سایت پلاس دی ال در این پست فیلم 4 شگفت انگیز 2 که فیلمی بسیار جذاب و دیدنی است را برای دانلود انتخاب کرده است . ماجرای این فیلم این است که این گروه به قصد مبارزه با مر موج سوار نقره ای آماده می شوند و ... . برای دانلود این فیلم + زیرنویس آن به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 714 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

CyberLink PowerDirector یکی از ساخته های شرکت cyberlink به شمار می رود . نرم افزار بسیار قدرتمند و کامل که ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ی ویرایشی حرفه ای ، توام با امکانات حرفه ای تر را خواهد داد . این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel vidio studio و Adobe preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد .

از قابلیت های این نرم افزار باید به این صورت بیان نمود که این نرم افزار به مانند یه واسط عمل می کند . یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند . اما نکته ی مهم این نرم افزار در مورد ویرایش خلاصه می شود و بدون نیاز به هیچ آموزش ، کاربران قادر خواهند  بود فیلم ها را به صورت حرفه ای و مطابق با سلیقه ی خود ویرایش کنند .

Admin بازدید : 567 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

A4DeskPro Flash Website Builder نام نرم افزار حرفه ای برای طراحی وب سایت های تحت فلش می باشد . در این نرم افزار می توانید تنها با چند کلیک ساده به ساخت و ایجاد یک سایت فلش بپردازید و این نرم افزار دارای طرح های از پیش تعیین شده ای می باشد که به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر وب سایت خود را طراحی کنید و زیبایی و دقت آن نیز پیشرفت کنید . از ویژگی های این نرم افزار محیط کاربر پسند و ساده آن می باشد که به شما اجازه می دهد تا بعد از گذشت حدود 10 دقیقه با تمامی محیط نرم افزار آشنا شوید . هم اکنون می توانید در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به طور رایگان از پلاس دی ال دریافت نمایید .

Admin بازدید : 932 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Codelobster PHP Edition ابزاری قدرتمند در زمینه ی ویرایش کد PHP , HTML , CSS , Javascript به صورت دستی همراه با خطایایی PHP  می باشد . این نرم افزار دارای ابزاری قدرتمند در جهت ساخت و ویرایش فایل های ذکر شده دارد و با پشتیبانی از Drupal CMS , Joomla CMS , Jquery Libray , Smarty template engine می باشد . با نرم افزار Codelobster PHP Edition دیگر لازم نیست تمامی دستورات زبان PHP را حفظ باشید . این نرم افزار شبیه به نرم افزار ویژوال در نوشتن کدهای PHP به شما کمک خواهد کرد و بسیاری از قسمت های نوشته شده را تست می کند .

Admin بازدید : 913 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

دیشکنری Longman یکی از بهترین دیکشنری ها برای استفاده از تلفظ صحیح کلمات می باشد . همچنین این نرم افزار همراه با تلفظ کلمات ، اطلاعاتی را هم در مورد آن کلمه می دهد و همچنین از بخش دیگری هم برای یادگرفتن زبان انگلیسی بهرمند است .

Admin بازدید : 3437 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (6)

پس از انتشار اولین نسخه ی این نرم افزار برای اولین بار در اینترنت تحول جدیدی در عصر ضد سیستم ها ایجاد شد و سایت پلاس دی ال سعی کرد با قدرتی بیشتر دوباره ورژن جدید این نرم افزار را تولید کند . در این نسخه سعی شده از ضد سیستم ها بهتری استفاده شود و همچنین محیطی بهتر از محیط نرم افزار قبلی احیا شود و همچنین دسترسی به ضد سیستم ها بسیار آسانتر از نرم افزار قبلی شده است .

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

- استفاده از ضد سیستم هایی بهتر

- محیط هیجان انگیز

- دسترسی آسان به ضد سیستم ها

- تغییر شیوه ی دسته بنده ی از شیوه ی قرار گرفتن هافبک ها به استراتژی

تذکر : در ضد سیستم ها 3-3-4 دو بار A3 درج شده است ، A3 دومی را A4 بخوانید .

Admin بازدید : 724 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال بازی دوستانه ی دو تیم آمریکا و دومینیکن را انتخاب کرده و به صورت کوارتر برای دانلود قرار دادیم . امیدواریم مورد پسند شما واقع شود .

Admin بازدید : 780 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (0)

Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و ریجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها با یکدیگر ) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری می باشد . چون دات نت می خواهد از فلسفه ی ساده Keep it simple پشتیبانی کند به همین دلیل ، اساس کار نصب برنامه ها Copy Only installation می باشد یعنی دیگر نیازی به پکیج کردن برنامه ها توسط برنامه نویس و نصب توسط کاربر نیست بلکه تمامی فایل های کتابخانه ای مورد نیاز را فریم ورک تامین می کند و برنامه ها با روزش فقط کپی در ویندوز کار می کنند . هم اکنون می توانید از نرم افزار از سایت پلاس دی ال دریافت کنید .

Admin بازدید : 767 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

Caricature Photo نرم افزاریست که به همین منظور طراحی و ساخته شده است که با امکانات و ابزار هایی که در اختیار می دهد افکتهای گوگناگون به عکس می توان داد تا آن ها را به کاریکاتور های با مزه به سلیقه کاربر تبدیل کرد . این نرم افزار نیاز به مهارت خاصی ندارد و فقط با اجرای چند کلیک عکس مورد نظر به کاریکاتور تبدیل خواهد شد.

Admin بازدید : 547 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (0)

Xara Menumaker Templatepack نرم افزار بسیار کاربردی برای طراحی منوهای مختلف و آبشاری برای صفحات وب است . با این نرم افزار می توانید منو های مورد نظرتان را بسازید ( به صورت عمودی و افقی ) و کد آن را در روی وب سایت خود قرار دهید . سایت پلاس دی ال این نرم افزا را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

اطلاعات بیشتر در این تاپیک

Admin بازدید : 942 جمعه 23 تیر 1391 نظرات (0)

سایت پلاس دی ال امروز با یک بازی پرطرفدار و جذاب آمده است که همگان با این بازی آشنایی جزئی دارند . Stronghold 2 یا جنگ های صلیبی 2 بازی استراتژیک و قلعه است که شما باید در این بازی به ساخت خانه بپردازید و به موقع آذوقه جمع کنید ، به موقع حمله یا دفاع کنید و ... .

Admin بازدید : 757 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال Top10 های بازیکن های مشهور NBA را در قدیم و جدید گرداوری و در یک فایل برای دانلود قرار داده است . در این فایل Top10 های بازیکنان : Allen Iverson , Carmelo Anthony , Jerald Smith , Andro  Bynum , Chris Paul , Dwight Howord , Blake Griffin , Dwyane Wade , LeBron James , Kobe Bryant , Micheal Jordan , Scottie Pippen , Kevin Drunt , Driieck Rose , Amare Stoudmaior , Shaq Oneal , Magic Johnson  قرار دارد .

Admin بازدید : 1143 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال پس از قرار دادن نسخه ی 2 این نرم افزار ، حالا در این پست نسخه ی فاینال یعنی 5 این نرم افزار معروف را برای دانلود قرار داده است . این نرم افزار ساخته غول نرم افزاری جهام یعنی Adobe است و همگان از آن استفاده می کنند و تا حدودی در استفاده از حرفه ای هستند . با وجود توضیحات قبلی درباره ی نسخه ی قبلی این نرم افزار ، امکانات جدیدی همچون ظاهری بهتر و کاربر پسند ، دسترسی آسان ، بخش طراحی 3 بعدی و ... به این نرم افزار حرفه ای اضافه شده است . هم اکنون برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 537 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

این نرم افزار قدرتمند توسط شرکت معروف Pablo Software طراحی شده است . که می تواند کمی به افراد مبتدی که بدون دانش از کد های وب بتوانند وب سایت خود را به سادگی و راحتی طراحی نمایند و از طراحی وب سایت تسط خود لذت ببرند . مثل هر نرم افزاری شما قادر هسید از نمونه های از پیش طراحی شده در این نرم افزار استفاده نمایید و با سلیقه خود آن را تغییر دهید شما می توانید از صدها طرح آ»اده در این نرم افزار استفاده و لذت طراحی وب سات را با این نرم افزار قدرتمند تجربه کنید . هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان از سایت پلاس دی ال دریافت کنید .

Admin بازدید : 1079 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

CheboMan یک بازی محیج و جذاب برای کودکان می باشد . که شما در این بازی مثل بازی های سونی ، باید به جمع آوری سکه ها پرداخته و همچنین در راه از خطر هایی همچون کرم ها ، ماهی ها ، چاله ها و ... خود را در امان نگه دارید . سایت پلاس دی ال این بازی را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 4131 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (3)

سایت پلاس دی ال پس از مدت ها که در طراحی این نرم افزار مشغول به کار بود پس از مدت ها این نرم افزار ساخته و امروز در این پست و به صورت کاملا اختصاصی و کاملا رایگان عرضه می شود . این نرم افزار توسط برنامه نویسان سایت ما طراحی شده است . کپی برداری از آن به هر صورت غیر مجاز است . این نرم افزار شامل تمامی ضد سیستم ها بوده و دسترسی به منو های آن سریع و آسان است . این نرم افزار نسخه ی 1 این نرم افزار است و نسخه ی بعدی آن با امکاناتی بیشتر و راحت تر عرضه خواهد شد . لازم به ذکر است که این ضد سیستم ها بارها تست شده و سپس در این نرم افزار قرار گرفته است . امیدواریم مورد پسند شما واقع شود .

Admin بازدید : 608 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)

این برنامه قادر است متن گفتگوی هر مسنجر را به صورت RealTime مشاهده و آن را در قالب فایل HTML ذخیره کند ، فایل ایجاد شده را به ایمیل شما ارسال کند و شما از همه جا می توانید همه چیز را کنترل کنید ، این برنامه نیز به گونه ای قابل تنظیم است که در هنگام شروع ویندوز به طور خودکار اجرا می شود . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 681 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

هکر ها برای دسترسی به کامپیوتری ابتدا به کشف و شناسایی آی پی قربانیان خو می کنند . اگر شما نیز از افرادی هستید که در سیستم خود از اطلاعات مهمی نگهداری می کنید و قصد دارید تا بیشترین تلاش خود را انجام دهید تا در مقابل نفوذگران سیستمی ایمن داشته باشید ، توصیه ی ما این است که از نرم افزار کم حجم و ساده Auto Hide IP 4.6.2.6 استفاده کنید .

به کمک این نرم افزار ، کاربران می توانند شماره آدرس آی پی خود را مخفی سازند . به کمک این نرم افزار و ابزار های موجود در آن می توانید از دی وب سایت هایی که آی پی شما را ذخیره می کنند و یا هکر هایی که به دنبال ای پی های شما هستند در امان باشید . برای امنیت بیشتر در اینترنت این نرم افزار را به شما توصیه می کنیم زیرا آدرس آی پی می تواند اطلاعات بسیار زیادی ره به دست هکر ها بدهد .

Admin بازدید : 586 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

Cave days واقعا یک بازی جذاب و هیجان انگیز است و خاطرات بازی های آتاری را در دل کاربران تازه می کند . در این بازی تقریبا مثل بازی های سونی و سوپر ماریو بایستی از موانعی بگذرید و در هر مرحله مشکل و مانعی جدید در سر راحتان ظاهر می شود . سایت پلاس دی ال این بازی را به صورت کاملا اختصاصی در نت قرار داده و رایگان برای دانلود گزاشته است .

Admin بازدید : 595 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

در این پست 77 آیکون بسیار زیبا با موضوع نرم افزار های کامپیوتر با دو فرمت Ico , PNG را جمع آوری و برای دانلود قرار دادیم . سایت پلاس دی ال امیدوار است این سری آیکون ها مورد توجه شما قرار بگیرد .

Admin بازدید : 1160 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

تقویم جلالی ، یک تقویم بسیار کاربردی می باشد که در هنگام بالا آمدن ویندوز در گوشه ی سمت راست صفحه ی دسکتاپ شما ظاهر می شود و رویداد ها و روز آن را به صورت : قمری ، شمسی و میلادی نشان می دهد . هم اکنون می توانید این نرم افزار را  از سایت پلاس دی ال دریافت نمایید .

Admin بازدید : 585 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Time Zones 1.7 یک نرم افزار قدرتمند ساخت شرکت Apple می باشد که یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های سیستم عامل مک برای نمایش ساعت های نکات مختلف جهان است . سایت پلاس دی ال این نرم افزار را به طور رایگان برای دانلود قرار داده است .

Admin بازدید : 5947 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (7)

در این پست سایت پلاس دی ال نسخه ی بعدی و آخر این بازی را که نسخه ی ششم این بازی می باشد را برای دانلود قرار دادیم . در این نسخه تغییراتی در مکان و افراد داده شده است که با دانلود کردن این بازی می توانید این تغییرات را مشاهده کنید .

Admin بازدید : 584 دوشنبه 29 خرداد 1391 نظرات (0)

در این پست سایت پلاس دی ال با یک پست شگفت انگیز آمده است . در این پست ما بازی پنجم فینال سال 1997 که معروف به سرماخورگی هست را برای دانلود قرار دادیم . در این بازی مایکل جردن مریض است و به سختی می تواند بازی کند و بازیکان یوتا از این فرصت غنیمت می برند . اما مایکل جردن ... و بقیه ی بازی را خودتان نگاه کنید تا جذابیت بازی از بین نرود . لازم به ذکر است در این بازی ستارگانی همچون مایکل جردن و اسکاتی پیپن بازی می کنند .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب اختصاصی جدید چگونه است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 541
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 231
  • بازدید امروز : 4,943
  • باردید دیروز : 1,721
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,943
  • بازدید ماه : 36,816
  • بازدید سال : 126,608
  • بازدید کلی : 1,161,193
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل