loading...
پلاس دی ال
محصولات فروشگاه
   

     
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 505 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

با عرض سلام و ادب خدمت شما

پس از مدت ها امروز دوباره سایت آپدیت میشه و از 10روز دیگه کارشو به صورت جدی ادمه خواهد داد.

این مطلب در مورد دکترین و استراتژی اسلام میباشد.

این مطلب به صورت تصویری تهیه شده.

سایت پلاس دی ال این مطلبو به شما سفارش میکنه.

با تشکر

علی بازدید : 459 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم:

پس چند ماه دوباره سایت بروز میشه اونم با سری جلسات محبوب کلبه کرامت.

برای شروع و به عنوان استارتر،مبحث سند  دکترین نیروهای مسلح آمریکا را برای دانلود قرار دادیم.

 

علی بازدید : 529 چهارشنبه 06 دی 1391 نظرات (0)

گروه پلاس نرم افزار کمک آموزشی زبان انگلیسی را برای شما عزیزان آماده کرده است که به کمک آن میتوان در راستای تقویت مهارت های:

listening-reading and writing-test and review

میباشد. این نرم افزار کاریست از طرف oxford university press

این نرم افزار در سطحbasic طراحی شده است

http://img4up.com/up2/90972921451005241514.jpg

 

علی بازدید : 812 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

در ادامه فعالیت های ضد فراماسونی،ما مستندی بسیار زیبا از کابالا که فرقه و به اصطلاح دین آنهاست به طور واضح شرح داده شود.این مستند در چهار قسمت ارائه داده خواهد گشت.

http://www.img4up.com/up2/31998507178573716355.jpg

علی بازدید : 704 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

                                            http://www.img4up.com/up2/85171044744285647929.jpg

سایت پلاس دی ال فعالیت خود را پس از حدود4ماه با مطلبی مفید و کارآمد برای عموم آغاز کرده است.

سخنرانی در مورد ظهور امام زمان و عملیات و فعالیت های ماسون ها در مورد آن است و همچنین اطلاعاتی در مورد نماد ها و سایر موارد مربوطه به مخاطب میدهد.

سایت پلاس دی ال این مطلب را سرآغازی برای مطالبی با همین موضوعیت میداند و امیدوارست با استقبال شما روبه رو گردد.

علی بازدید : 719 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (2)

 idm cracker نام نرم افزاری می باشد که با آن می توانید تمامی نسخه های نرم افزار محبوب و کاربردی Internet Download Manager یا به عبارت ساده تر IDM را کرک نمایید. ویژگی که این نرم افزار نسبت به تمامی تسخه های دیگر آن دارد این است که از سورس نرم افزار را کرک و پچ می نماید و به همین دلیل نیازی نیست که برای هر نسخه از نرم افزار ، یک پچ جدا داشته باشد. این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب دریافت نمایید.

علی بازدید : 1414 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

Internet Download Manager ابزاریست جهت بهبود سرعت دانلود؛با استفاده از این ابزار محبوب سرعتی باورنکردنی جهت دانلود را تجربه کنید.

برخی قابلیت های مهم:

-امکان تنظیم زمان جهت خاموش شدن کامپیوتر

-امکان تنظیم کردن زمان بسته شدن نرم افزار

-امکان از سرگیری دوباره درصورت ناتمام ماندن سرعت

-امکان تعین سقف برای سرعت

-و...

علی بازدید : 800 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Ashampoo Magical Snap 4 ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و … و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عکس از محیط نرم افزارهای مختلف و کاری ویندوز به صورت یک Screen Shot با کیفیت و گویا از جمله کارهای است که ممکن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط کار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر … . خود ویندوز این امکان عکس برداری را با استفاده از کلید Print Screen بر روی صفحه کلید مهیا کرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز کیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

علی بازدید : 530 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است.

این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است.

همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Boilsoft Video Splitter 6.33:

- سرعت سریع در پردازش تصویر بدون کوچکترین افت کیفیت
- محیط کاربری ساده و کاربرپسند
- جداسازی فایل های صوتی و تصویری در اندازه های محتلف
- سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی
- امکان تقسیم فایل های ویدئویی بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی AVI ،Divx ،MPEG-4
- امکان جداسازی فایل های ASF ،WMV ،WMA
- پشتیبانی از (Real Media(.rm, .rmvb
- پشتیبانی از فایل های ویدئویی MPEG-1 ،MPEG-2 ،VOB
- پشتیبانی از (VCD (.dat
- امکان پشتیبانی از فرمت (۳GP(.3gp, 3g2 مناسب برای گوشی های موبایل
- امکان جداسازی فایل های صوتی با فرمت های MPEG ،MP1 ،MP2 ،MP3
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

علی بازدید : 925 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

http://www.img4up.com/up2/08870105354020190674.jpg

نرم افزار فلش 8 قدرتمند ترين نرم افزار انيميشن سازي Macromedia Flash Pro 8.0 بی شک یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزارهای انیمیشن ساز 2 بعدی و 3 بعدی دنیا محصول قدرمتند کمپانی ماکرومدیا با نام macromedia flash است که امروزه فرمت SWF این محصول به عنوان محبوب ترین فرمت انیمیشن اینترنتی در دنیای وب رایج است .اگر اهل كار با فلش باشيد حتما نياز به فلش 8 معروف داريد يكي از ويژه گي هاي اين نسخه كه توسط سايت ميهن دانلود با لينك مستقيم پر سرعت در اختيار شما قرار گرفته شده است سريال نامبر و استفاده نا محدود از فلش 8 است اميد واريم لذت ببريد

برخی ویژگی های نسخه ی 8.0 :
- مجهز بودن به فیلتر های بیشتر و زیبا تر برای افکت گذاری های مختلف بر روی طرح .
- آسان تر کردن محیط کار نرم افزار .
- ویژگی Alpha Channel در این نسخه به شما امکان شفاف و نگاتیو مانند کردن و ایجاد سایر Transparent ها را بر روی فایل فلش می دهد .
- سیستم جدید Video Encoding توسط Codec های جدید که قادر به - پشتیبانی و ساخت ویدیو های با کیفیت خواهید بود .
- بخش دستور عملیات یا همان Action در نرم افزار پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و امکانات بسیار بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد .
- و بسیاری ویژگی های کوچک و بزرگ دیگر که تنها در کارکردن با نرم افزار تفاوت را احساس خواهید کرد .

علی بازدید : 702 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

Captivate نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت آموزش های چند رسانه ای می باشد که با توجه به امکانات گسترده و ابزارهای مختلف موجود در آن کاربران می توانند بسیاری از نیازهای خود را در این زمینه برطرف نمایند. به کمک این ابزارها کاربران می توانند آموزش های خود را به صورت تصویری آماده سایز نموده و یا دوره های آموزشی را با قوانین مربوط به خود برای کاربران ارائه نمایند. قابلیت پرسش از کاربران دوره ها و طراحی امتحانات مجازی از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی ها و ابزارهای فراوان یکی دیگر از تولیدات کاربردی کمپانی بزرگ نرم افزاری یعنی شرکت Adobe می باشد.

اطلاعات بیشتر در این تاپیک

علی بازدید : 533 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

Norton Internet security 2012 آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

دانلود در ادامه  مطلب

علی بازدید : 652 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از نرم افزار هایی که کاربرد زیادی در بین کاربران اینترنتی وکامپیوتردارد مبدل ها و ویرایشگر های فیلم وتصویر می باشد نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 که نسخه جدید آن به تازگی منتشر شده یکی از پرکاربردترین آنها می باشد . نرم افزار AVS Video ReMaker 4.0.7.139 طوری طراحی شده که به شما کمک می کند تا فایل های ویدئویی خود را با فرمت های MPEG 1 و MPEG 2 و AVI MPEG 4 و دی وی دی ویدئویی VRO و VOB بدون رمزگزاری مجدد ویرایش کنید وحتی قابلیت حذف advertisings از تلویزیون دی وی دی و یا فایل های تصویری ضبط شده با ضبط و پخش مختلف ، DVR دوربین و دی وی دی را دارا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

علی بازدید : 691 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (0)

از این به بعد با خیالی آسوده به کار با کامپیوتر خود بپردازید و از کار با آن لذت ببرید.

آنتی ویروس قدرتمند مکافی این امنیت را برای شما ایجاد میکند.

دانلود در ادامه مطلب

 

علی بازدید : 671 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به گیتار و نواختن آن علاقه مندید حتما اپلیکیشن Jimi Guitar را که برای اندروید ارایه شده است دانلود نمایید . این برنامه دارای قابلیت های مختلفی می باشد که از میان آنها می توان به حالت Free Mode برای نواختن همانند یک گیتار واقعی ، Chord Mode برای نواختن بدون ریسک خراب کردن نوت های موسیقی و حالت Song Mode که به منظور یادگیری گیتار و نواختن آهنگ های مورد علاقه تان اشاره نمود .

علی بازدید : 582 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

Flight Simulator 3D یک شبیه ساز ساده و سرگرم کننده برای پرواز با هواپیماهاست. از بین هواپیماهای Hercules, Falcon, Boeing 747, F11 & DC3 یکی را انتخاب می کنید و شروع به پرواز می کنید.

هم اکنون میتوانید این شبیه ساز جالب را دانلود نمایید.

علی بازدید : 539 جمعه 02 تیر 1391 نظرات (0)

spawn3d یک نرم افزار جالب و سرگرمی می باشد که پیشتر برای آیفون طراحی شده بود و حالا نسخه اندروید آن تولید شده است. Spawn 3D تعدادی خطوط رنگی و زیبا دارد که مدام در حرکت هستند و شما می توانید با لمس صفحه آنها را هدایت کنید. داشتن چندین رنگ مختلف برای خطوط، تعیین سرعت حرکت، سایز خطوط و طول آنها از ویژگی های این نرم افزار است.

علی بازدید : 1896 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (1)

سایت پلاس دی ال پاورپوینت شویی دیگر با محتوای زندگیبرای شما عزیزان آماده کرده است.

این کلیپ دارای موزیکی فوق العاده زیبا و آرام بخش است که توسط برخی از پزشکان ،برای روح و روان مناسب است و تصاویر آن نیز کاربردی ترین لازمه های زندگی هستند.

ما این کلیپ را به شما هدیه میدهیم.

علی بازدید : 857 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

یکی از برگ برنده مجموعه بازی های Call Of Duty ، موسیقی آنها بوده است.

سازندگان این مجموعه بازی های همیشه تلاش کرده اند تا بهترین آهنگ سازان را برای ساخت موسیقی بازی های خود استخدام کنند.

اما اوج افتخار این موسیقی ها، آهنگ حماسی و فوق العاده تاثیر گذار Opening Titles است که در پایان بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 شنیده می شود. شنیدن این آهنگ مو بر تن انسان سیخ می کند و تصور کنید که پخش آن در انتهای بازی Call Of Duty Modern Warfare 2 چه احساسی به بازیکنان می دهد.

در این مطلب می توانید این آهنگ را به رایگان از پلاس دی ال دریافت کنید.

علی بازدید : 755 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

در این پست سایت بزرگ پلاس دی ال برای شما ضد ویروس ایرانی قدرتمند شید را برای دانلود قرار داده است.

این ضد ویروس قابلیت های فراوانی از جمله سازگاری با تمامی ویندوزها را دارد؛در حالی که  سرعت را نیز کاهش نمیدهدُ منویِ کاملا فارسی دارد.

این ضد ویروس قدرتمند از دوسیستم هوشمند و دو موتور جستجو(آویرا و نود ۳۲)تشکیل شده که کار را برای ویروس ها بسیار ناشدنی میکند.

ما به شما پیشهاد میکنیم که این نام کاربری و رمزعبور ضد ویروس را پس از دانلود ازسایت شیدخریداری کنید.(الیته به مدت ۳۰ روز رایگان است و بعدش هم کار میکند،اما با خریداری بهتر).

دانلود در ادامه مطلب

علی بازدید : 554 جمعه 12 خرداد 1391 نظرات (0)

سایت پلاس دی ال برای شما کاریران ویندوز۷اسکرین سیور ویندوز۸را آماده کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 8 UX Pack:
- تغییرات ظاهری ویندوز و تبدیل آن به ویندوز 8
- قابلیت تغییر در تقریبا تمامی بخش ها
- اعمال تغییرات در صفحه بوت ، خوش آمدگویی و ...
- امکان اعمال تغییرات برروی آیکن ها 
- قابلیت انتخاب تنظیمات و تغییرات به صورت دلخواه
- تغییر صداهای ویندوز به نسل بعدی یعنی ویندوز 8
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    قالب اختصاصی جدید چگونه است ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 541
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 231
  • بازدید امروز : 4,934
  • باردید دیروز : 1,721
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,934
  • بازدید ماه : 36,807
  • بازدید سال : 126,599
  • بازدید کلی : 1,161,184
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    وبلاگ-کد جستجوی گوگل